Oznanila

Stran 1 od 65  > >>

26. March 2017
Kategorija: Oznanila
Avtor: admin

♦ Od danes naprej bodo večerne svete maše ob 19. uri.

♦ Danes popoldne bo ob 14.30 pobožnost križevega pota na Hribcu pri katerem sodelujete PEVCI.

♦ V sredo, 29. marca, bo ob 19.45 (po sveti maši) v župnišču srečanje za starše letošnjih pripravnikov na birmo. Povabljeni tudi botri. Gostja bo dr. Polona Vesel Mušič.

 ♦ V četrtek, 30. marca, nam bo g. Vincencij Demšar ob 19.45 v župnijski cerkvi sv. Jakoba PREDSTAVIL DELO arhitekta JOŽETA PLEČNIKA, ko letos obeležujemo 145 let od njegovega rojstva in 60 let od njegove smrti. S svojim delom je znani arhitekt obogatil tudi našo župnijsko cerkev! Vabljeni!

 ♦ V petek, 31. marca, pri molitvi križevega pota v župnijski cerkvi ob 18.30 sodelujete veroukarji 7. razreda. Vabljeni vsi verniki.

♦ V nedeljo bo 5. POSTNA (TIHA) NEDELJA. Po svetih mašah boste pred cerkvijo lahko dobili oljčne vejice za cvetno nedeljo.

Ob 14.30 bo pobožnost KRIŽEVEGA POTA NA HRIBCU, pri katerem boste sodelovali ZAKONCI - člani zakonskih skupin. Vsi verniki pa povabljeni k skupni molitvi. To nedeljo bo ob 15.30 sveta maša tudi v cerkvi Žalostne Matere Božje na Spodnjem trgu.

Priloga: Župnijska oznanila ...

Oznanila-06-2017.pdf - 19.3.2017

 

2                  IZ ŽIVLJENJA - ZA ŽIVLJENJE
        EVHARISTIJA - življenje v JEZUSU KRISTUSU

 

Prihod k sveti maši je VSTOP V SKRIVNOST, saj je tu BOŽJE - večno, resnično, neskončno ... Naši čuti nam sporočajo, da vstopamo v zaprt prostor, a duša vé, da prihajamo v prostorje Ljubezni, kjer je prostranost, lepota, dobrota - tu je Gospod!

Na to nas na začetku svete maše spomni KRIŽ in POZDRAV 'GOSPOD Z VAMI' … ko se zavemo, da JE GOSPOD TU (po duhovniku, po Božji besedi, po sveti evharistiji). Boga prepoznamo tudi drug v drugem - TU in SEDAJ!

KESANJE je za dušo to, kar je vstop skozi vrata za telo - prehod in vstop v Božje, v območje milosti - ko priznam napake, ko začnem pri sebi ('pometem pred lastnim pragom', priznam so/odgovornost) … Kakšna šola za naše medsebojne odnose tudi izven cerkve.

Človek, ki izkusi odpuščanje, ko namesto obsodbe doživi sprejetost in iskreno prijateljstvo (kljub napakam), si ne more kaj, da ne bi bil hvaležen … zato Bogu izrekamo SLAVO - občudujemo Njegovo prijateljstvo.

V Kristusovem imenu nato duhovnik (v kratki tišini po povabilu: »Molimo«) v duhu združi namene (prošnje in zahvale), s katerimi smo zbrani pri sveti maši in jih v GLAVNI MAŠNI PROŠNJI (ZBIRNA, lat.: collecta) poveže in preda Bogu - v imenu vseh.

Ko mi prenehamo govoriti (pozdrav, iskreno priznanje resnice o sebi, izraz prošnje …), naposled utihnemo in pustimo, da nam SPREGOVORI BOG - V BOGOSLUŽJU BOŽJE BESEDE.

O, ko bi se naučili tako tudi živeti … ko povemo svoje - kako je z nami (ne opravljanje in obrekovanje drugih), da bi bili pripravljeni PRISLUHNITI, kaj nam ima povedati … Bog oz. bližnji.

 

ZBRANO IN POZORNO POSLUŠANJE BOŽJE BESEDE je BOGOSLUŽJE - služenje Bogu. S pozornim poslušanjem (beril, psalma in evangelija) resnično in prav častimo Boga, saj izražamo, da ga spoštujemo, da ga jemljemo zares in da nam je pomembno, kaj nam govori, nas uči - On, ki je Resnica, ki je Življenje, ki je Stvarnik in Gospod, ki ve česa potrebujemo (Mt 6,7-8).

Ali se ne kaže prijateljstvo z nekom ravno v tem, da GA POSLUŠAMO, mu verjamemo in ga upoštevamo? To velja tudi v odnosu do Boga. Saj bi sami sebe postavili na laž, če ne bi cenili Jezusovih besed, hkrati pa bi prejemali obhajilo in častili evharistijo, ki je utemeljena po Njegovi besedi.

Naš prvi odziv na Jezusovo vprašanje: »Ali me ljubiš?« (Jn 21, 15) naj bo zato: »Govôri, GOSPOD, kajti tvoj hlapec posluša.« (1Sam 3,9). To naroča tudi Bog Oče: »Ta je moj ljubljeni Sin, njega poslušajte!« (Mr 9,7).

Jezus pa nam pravi tudi sam: »Če me kdo ljubi, se bo držal moje besede in moj Oče ga bo ljubil. Prišla bova k njemu in prebivala pri njem.« (Jn 14, 23). Poslušanje Božje besede, je torej pot za Boga, ki vstopa v naše življenje.

 

VEROIZPOVED je NAŠ ODGOVOR na besedo Boga: 'Zaupam ti, verujem vate, želim živeti s teboj, ki si Stvarnik, Odrešenik in Živa navzočnost!'

 

PROŠNJE ZA VSE POTREBE so priznanje, da ni v naši lastni moči, da uresničujemo evangelij in živimo ljubezen, ampak prosimo za pomoč in moč Svetega Duha, ki nam ga Oče po Jezusu podarja.

~ ~ ~         

Če sem kristjan, ki NE MORE (starost, bolezen …), ali NE SME k svetemu obhajilu (ker npr. ni cerkveno poročen; je ločen in ponovno poročen …), mi Bog (po Cerkvi), kljub temu, mnogo podarja in mi prihaja naproti:

♦ Smem biti navzoč pri sveti maši - vsak, kdor želi, lahko pride (Jn 6,37).

♦ Največja milost je, da nisem izločen in odtrgan od Besede življenja, ko lahko poslušam, kaj MI BOG GOVORI - saj Njegova beseda ni samo za 'izbrance', ampak nagovarja vse (Lk 15,1). Svetopisemske skupine, poslušanje Božje Besede, premišljevanje … so kraji, kjer me Gospod nagovarja (Lk 19,5).

♦ Lahko prejmem Božji blagoslov (z Najsvetejšim), ki se razliva kot sončni žarki v jasnem dnevu … čez vse (prim. Mt 5, 45).

♦ Smem nagovarjati in prositi Gospoda - v prošnjah in tudi z besedami: 'Nisem vreden, da prideš pod mojo streho, a reci le besedo in ozdravljena bo moja duša' (Lk 7, 6-7).

♦ Lahko se udeležujem POBOŽNOSTI - rožnega venca, križevega pota, šmarnic, molitve pred Najsvetejšim, procesij …

♦ Lahko sodelujem v Karitas in drugih oblikah služenja v Cerkvi.

♦ Lahko prejem duhovno obhajilo - obudim kesanje, oživim vero in željo po Bogu.

Bog me išče tam, kjer sem (Jn 4,1-42), da mi razodene resnico o sebi (in meni) ter mi odpre pot naprej … in me vabi, naj mu sledim.